اولین نگارش در 01 مرداد 1397
تعداد بازدید: 58
چاپ

برگزاری کارگاه آموزشی "کایزن" در مدیریت امور مالی دانشگاه

 

کارگاه آموزشی "کایزن" با هدف بهبود پیوسته، در مدیریت امور مالی دانشگاه، در دو نوبت پیاپی برگزار شد.

به گزارش "وب دا" در شیراز، معاون مدیریت امور مالی دانشگاه گفت: كايزن که يك مفهوم ژاپنی و گویای بهبود پیوسته و تدريجی است، بر اين فلسفه استوار است كه برای بهبود در سازمان ها لازم نيست به دنبال تغييرات انفجاری يا ناگهانی باشيم، بلكه هر نوع بهبود يا اصلاح، به شرط آنكه پيوسته و مداوم باشد، ارتقای بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

kaizen

سید علیرضا دشتی با شاره به جایگاه کلیدی ارایه پیشنهادات در کایزن گفت: در شرکت تويوتا که يکی از راهبران شهره به کارگيری کايزن است، در سال 1999 میلادی، 7000 کارمند این شرکت، بيش از 75000 پیشنهاد ارایه کردند، که 99 درصد آنها به مرحله ی اجرا رسید.

مدرس کارگاه آموزشی کایزن افزود: در کایزن، سه اقدام اساسی صورت می گیرد؛ فعاليت هايي كه هزينه زا هستند ولي ارزشي توليد نمي كنند(Muda)، حذف شده ، فعاليت هايي كه به شكلي در جاي ديگري به صورت موازي انجام مي شوند(Muri)، با يكديگر یکپارچه شده و فعاليت هايي كه براي تكميل و بهبود سطح كيفي خدمات لازمند(Mura)، به فعاليت هاي سازمان افزوده می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به زمینه سازی صورت پذیرفته در این راستا در حوزه مدیریت امور مالی دانشگاه، از جمله اجرای نظام آراستگی و برگزاری کارگاه آموزشی، به تدریج شاهد انگیزه و مشارکت بیش از پیش همه کارکنان این مدیریت در برنامه های پیش رو باشیم.

 

 

 

آخرین ویرایش در تاریخ دوشنبه, 01 مرداد 1397 10:51
شما اینجا هستید   خانهآرشیو اخبار معاونت

وب سایت های مرتبط

Useful Sites

 

موقعیت مکانی معاونت

Healthmap.sums.ac.ir

ایمن شده توسط وب سایت جومینا