اولین نگارش در 15 مرداد 1397
تعداد بازدید: 40
چاپ

برگزاری گفتمان مجازی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی و واحدهای محیطی

 

گفتمان مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی با شبکه های بهداشت و درمان، مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های شهرستان های استان در خصوص آشنایی با رویکردهای مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و ارایه آخرین دستوالعمل ها، آیین نامه ها و فرآیندهای اداری این مدیریت، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش "وب دا" در شیراز، سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، با اعلام این خبر گفت: تعریف و اهمیت انبار و مزایای انبارداری، وظایف انبارداران، انتظارات ستاد دانشگاه از مدیران در مورد انبارها، توضیح ماده 45 آیین نامه مالی و معاملاتی، در این نشست ارایه گردید.

دکتر "سید ابوالفضل هاشمی اصل" بیان کرد: مدیریت هزینه ها به ویژه در شرایط کنونی اقتصادی، عوامل موثر بر خریدها و همچنین معرفی مجموعه جدید نظارت بر خدمات عمومی، از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این جلسه، علیرضا قاسمی؛ معاون مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی، منصور فرزادفر؛ رییس اداره تدارکات مرکزی، علی اکبر روستایی؛ رییس اداره امور قراردادها، علی رفاهیت؛ کارشناس امور آزمایشگاهی و بررسی قیمت ها، حمید رضا بدیعی؛ کارشناس تعهدی کالا و خدمات، زهره صابری رییس اداره نظارت بر خدمات عمومی، ارایه مطالب را به عهده داشتند.

آخرین ویرایش در تاریخ دوشنبه, 15 مرداد 1397 11:05
شما اینجا هستید   خانهآرشیو اخبار معاونت

وب سایت های مرتبط

Useful Sites

 

موقعیت مکانی معاونت

Healthmap.sums.ac.ir

ایمن شده توسط وب سایت جومینا