اولین نگارش در 23 مهر 1397
تعداد بازدید: 49
چاپ

بازدید و ابراز رضایت دبیر هیات عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور از میز خدمت دانشگاه

دکتر «فردین خرازی»؛ رئیس امور سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم و دبیر هیأت عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه «احمد علی افکاری»؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با حضور در میز خدمت ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و گفتگو با مسئولان دانشگاه، کارشناسان مستقر در میز خدمت و مردم مراجعه کننده به این مکان، شرایط و کیفیت ارایه خدمات را بررسی کردند.

 888

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این بازدید، دکتر خرازی با ابراز رضایت از کیفیت ارایه خدمات در میز خدمت دانشگاه با توجه به ارزیابی میدانی صورت پذیرفته، گفت: ارتباط چهره به چهره مناسب بین ارباب رجوع و کارگزاران مستقر در میز خدمت به دلیل تامین صندلی کافی و عدم وجود مانع شیشه ای، نظرسنجی میزان رضایتمندی مراجعان از میز خدمت و زمان انتظار کوتاه برای دریافت خدمات را از جمله ویژگی های خوب مورد مشاهده هست.

«رحیم فرامرزی»؛ مسئول میز خدمت دانشگاه گفت: میز خدمتی که از ابتدای تیرماه امسال در ساختمان مرکزی دانشگاه راه اندازی شده، اکنون پاسخگوی کامل به 30 تا 40 درصد مراجعان، بدون هرگونه سردرگمی و نیاز مراجعه ایشان به واحدهای مختلف ساختمان مرکزی است که در تلاشیم تا این میزان پاسخگویی افزایش یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جریان این بازدید توضیح داد: پیش از راه اندازی میز خدمت، شایع ترین علل مراجعه به ساختمان مرکزی دانشگاه با بررسی میدانی مشخص شد و به تناسب نتایج آن، کارشناسانی از واحدهای مربوط در میز خدمت استقرار یافتند.

8888888

دکتر «مهرداد شریفی» بیان کرد: آمار و داده های مربوط به میز خدمت به صورت هفتگی تهیه و در معاونت توسعه مدیریت و منابع، واکاوی شده و به هیات رییسه دانشگاه گزارش می شود.

وی با اشاره به اظهار رضایت مردم از راه اندازی میز خدمت در ساختمان مرکزی دانشگاه گفت: کارکنان این ساختمان هم بازخوردهای خوبی را به صورت مشابه ابراز می نمایند، چون از حجم مراجعات زیاد و غیر ضروری به ساختمان مرکزی کاسته و سبب افزایش تمرکز و بهره وری آنها شده است.

دکتر شریفی افزود: الکترونیکی کردن و اصلاح فرآیندها، امکان حضور مسئولان شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های شهرستان های استان در ساختمان مرکزی دانشگاه فقط برای دو روز مشخص در هر ماه، تفویض برخی اختیارها از واحدهای ستادی به واحدهای محیطی، استقرار و جانمایی گذرگاه(گیت) های عبور و تعیین برنامه ورود بر اساس نوع مراجعان را از دیگر اقدامات موثر در کاهش تردد غیر ضروری به ساختمان مرکزی دانشگاه و افزایش رضایتمندی و بهره وری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گروه بازدید کننده از میز خدمت دانشگاه، ضمن آشنایی با دستاوردها و ابتکارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیگر عرصه های اجرایی، از مرکز پایش مراقبت های درمانی(MCMC) دانشگاه بازدید نمودند و مقرر شد تعمیم و بهره گیری از این ابتکارات و توانمندی ها در سایر نهادهای دولتی، توسط سازمان اداری و استخدامی کشور پیگیری گردد.

در این بازدید، «سید محمدمهدی علی زاده»؛ کارشناس سازمان برنامه و بوجه و مسئول میز خدمت استان، دکتر «سید منصور کشفی»؛ مشاور عالی رییس دانشگاه، دکتر «عليرضا صحراگرد»؛ سرپرست حوزه ریاست دانشگاه، دکتر «نرجس السادات نسبی»؛ سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری، دکتر «فرشاد فتاحی جهرمی»؛ مدیر منابع انسانی دانشگاه،، مهندس «احسان گورکی»؛ کارشناس فناوری اطلاعات، مهندس «محمد امین کشاورز»؛ کارشناس مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه، مهندس «سید فخرالدین دبیری»؛ کارشناس تحول اداری و همچنین مهندس «مهدي شرف خواه»، مهندس «زهرا سادات کمالی» و مهندس «امين حسن دخت» از مسئولان مديريت آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه نیز حضور داشتند.

آخرین ویرایش در تاریخ دوشنبه, 23 مهر 1397 05:12
شما اینجا هستید   خانهآرشیو اخبار معاونت

وب سایت های مرتبط

Useful Sites

 

موقعیت مکانی معاونت

Healthmap.sums.ac.ir

ایمن شده توسط وب سایت جومینا