اولین نگارش در 21 آبان 1397
تعداد بازدید: 117
چاپ

در نشست رییس و معاونان دانشگاه، گزارش شد:

رشد 4 برابری تعداد مراجعه ها به میز خدمت دانشگاه، با کسب 40 درصد رضایتمندی عالی

نشست پایش عملکرد میز خدمت ساختمان مرکزی دانشگاه، با حضور رییس، مشاور عالی رییس، معاونان و برخی مدیران و همچنین دست اندرکاران میز خدمت برگزار شد و تصمیم هایی را در راستای بهبود خدمت رسانی این مجموعه، به همراه داشت.

IMG 0813IMG 0812IMG 0827

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اشاره به ارایه آمار توصیفی و تحلیلی از عملکرد 4 ماهه میز خدمت دانشگاه و اندیشه ورزی در این نشست، گفت: میز خدمت در ماه آغازین فعالیت آن، پاسخگوی 6 هزار نفر و پس از گذشت 4 ماه، تنها در مهرماه امسال، پاسخگوی 26 هزار نفر از مراجعه کننده های ساختمان مرکزی دانشگاه بوده که بیانگر رشد افزون بر 4 برابری خدمت رسانی است.

دکتر «مهرداد شریفی» افزود: در مدت 4 ماه گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع با 3 باجه فعال، معاونت غذا و دارو با 2 باجه فعال و معاونت درمان با 1 باجه فعال، بیشترین تعداد مراجعه کننده ها را به خود اختصاص دادند.

او با بیان شیوه های روای رضایت سنجی الکترونیکی و کاغذی پس از پایان ارایه خدمت به مردم در این ساختار جدید، اعلام کرد: 40 درصد از این خدمت گیرندگان، سطح رضایتمندی عالی، 21درصد سطح رضایتمندی خوب و 39 درصد هم سایر سطح های رضایتمندی را ابراز کرده اند.

این عضو هیات رییسه دانشگاه در ادامه گفت: در این نشست مقرر شد که برخی واحدهای کم مراجعه در میز خدمت، جای خود را به واحدهای پر مراجعه ای بسپارند که تا کنون در میز خدمت دانشگاه حضور نداشته اند که این مصوبه به سرعت اجرا شد.

دکتر شریفی همچنین از تصویب گسترش فضای میز خدمت، برنامه ریزی برای ارایه خدمات اینترنتی به مراجعان، بازتاب سطح رضایت از عملکرد کارکنان میز خدمت به ریاست دانشگاه و معاونت های مربوط، خبر داد.

مسئول میز خدمت دانشگاه هم گفت: با گسترش فضای فیزیکی که امکان حضور و فعالیت تعداد بیشتری از کارشناسان در میز خدمت ساختمان مرکزی دانشگاه را فراهم می آورد و همچنین کارآمدتر کردن هر یک از ایشان برای پاسخگویی در چند حوزه کاری متنوع، می توان به افزایش میزان پاسخگویی کامل به مراجعان در این مکان امیدوار بود.

رحیم فرامرزی با تشکر از همکاران پرتلاش خود در میز خدمت، افزود: مدیریت ارشد دانشگاه، به میز خدمت؛ به عنوان یک رویکرد جدید و مهم، با هدف افزایش بهره وری و رضایتمندی برای مردم و سازمان توجه می کند.

آخرین ویرایش در تاریخ شنبه, 26 آبان 1397 04:20
شما اینجا هستید   خانهآرشیو اخبار معاونت

وب سایت های مرتبط

Useful Sites

 

موقعیت مکانی معاونت

Healthmap.sums.ac.ir

ایمن شده توسط وب سایت جومینا