در ملاقات مردمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید شد؛
اهمیت پاسخ صریح و شفاف در کمترین زمان ممکن به درخواست ها و دغدغه های مراجعان
نشست ملاقات مردمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و کارکنان و بررسی درخواستها و مشکلات مطرحشده، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» در این نشست که با حضور بیش از ۴۵ نفر از مراجعان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و درخواستهای آنان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک نهاد خدمتگزار، همواره در تلاش است تا با تقویت ارتباط مستقیم با مراجعان، نیازها و دغدغههای آنان را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام کند.
وی با بیان اینکه ملاقاتهای مردمی، گامی مؤثر در تقویت پاسخگویی و بهبود روند خدماترسانی است و ما در دانشگاه علوم پزشکی شیراز متعهد به پیگیری تمامی مشکلات در چهارچوب قانونی هستیم، افزود: استفاده از راهحلهای قانونی و اجرایی برای رفع مسائل مراجعان، در اولویت قرار دارد و این امر موجب جلوگیری از بروکراسیهای اداری، هامش ها، فرآیندهای تکراری شده و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن را فراهم میسازد.
دکتر کشاورزی همچنین از پیگیری مستمر درخواستهای مراجعان خبر داد و گفت: برای تسریع در روند حل مشکلات، تمامی درخواستها و مسائل مطرحشده از طریق بازرسان معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بهطور مستمر در کارتابل مسوولان مربوطه بررسی می شود.
این ملاقاتها بخشی از برنامههای مستمر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بهبود ارتباطات مردمی، ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل فرآیندهای اجرایی است.
پایان خبر
نظر دهید