• 1403/11/02
  • - تعداد بازدید: 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ملاقات مردمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید شد؛

اهمیت پاسخ صریح و شفاف در کمترین زمان ممکن به درخواست ها و دغدغه های مراجعان

نشست ملاقات مردمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و کارکنان و بررسی درخواست‌ها و مشکلات مطرح‌شده، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» در این نشست که با حضور بیش از ۴۵ نفر از مراجعان برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ‌عنوان یک نهاد خدمت‌گزار، همواره در تلاش است تا با تقویت ارتباط مستقیم با مراجعان، نیازها و دغدغه‌های آنان را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام کند.

وی با بیان اینکه ملاقات‌های مردمی، گامی مؤثر در تقویت پاسخگویی و بهبود روند خدمات‌رسانی است و ما در دانشگاه علوم پزشکی شیراز متعهد به پیگیری تمامی مشکلات در چهارچوب قانونی هستیم، افزود: استفاده از راه‌حل‌های قانونی و اجرایی برای رفع مسائل مراجعان، در اولویت قرار دارد و این امر موجب جلوگیری از بروکراسی‌های اداری، هامش ها، فرآیندهای تکراری شده و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن را فراهم می‌سازد.

دکتر کشاورزی همچنین از پیگیری مستمر درخواست‌های مراجعان خبر داد و گفت: برای تسریع در روند حل مشکلات، تمامی درخواست‌ها و مسائل مطرح‌شده از طریق بازرسان معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به‌طور مستمر در کارتابل مسوولان مربوطه بررسی می شود.

این ملاقات‌ها بخشی از برنامه‌های مستمر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بهبود ارتباطات مردمی، ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل فرآیندهای اجرایی است.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,آخرین خبر,اخبار معاونت,اخبار دانشگاه,اخبار واحدها,اخبار متحرک
  • کد خبری : 117669
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست