مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه خبر داد:
برپایی ایستگاه های پایش اسناد خرید و انبارداری واحدها
.
بازرسی از اسناد خرید و انبارداری واحدهای محیطی دانشگاه، همچنان ادامه داشته و مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(علیه السلام) نیز در این زمینه پایش شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: مدیریت و گروه نظارتی حوزه پشتیبانی و امور رفاهی با همراهی معاون مدیریت امور مالی دانشگاه، ضمن بررسی اسنادمالی خرید و انبارداری، بر نحوه اجرای مدیریت کالا و خدمات مرکز آموزشی درمانی یادشده با دعوت از مدیر و مسوولان خدمات مالی آن مرکز، نظارت نمودند.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با توضیح اجرای این فرآیند پایشی با محوریت اداره نظارت بر خدمات عمومی افزود: اداره یادشده، از تابستان سال گذشته برای طراحی محورهای ارزیابی و نظارت در حوزه قراردادها، مدیریت کالا و خدمات و با هدف فراهم سازی زمینه لازم برای تعیین راهبردها و راهکارهای اصلاحی و ارشادی ایجاد شد.
وی تاکید کرد: به همت این اداره، تاکنون فعالیت های کارپردازی، انبارداری و حسن اجرای قراردادها در بیش از 40 واحد تابع، بررسی شده و در در سایر واحدهای دانشگاهی نیز بازرسی های سرزده صورت می پذیرد.
دکتر هاشمی اصل اعلام کرد: افزون بر این نظارتها، طبق برنامه مدون سال 98، اسناد خرید ماه های گذشته مراکز تابع، در ایستگاه هایی که به تازگی در اداره نظارت بر خدمات عمومی طراحی شده، به صورت هفتگی بررسی می شود و برنامه بازرسی های سرزده در سه محور یاد شده نیز پابرجاست.
در نشست نظارتی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(علیه السلام)، «سیدعلیرضا دشتی»؛ معاون مدیریت امور مالی، مهندس «علیرضا قاسمی»؛ معاون مدیر امور پشتیبانی و رفاهی، «زهره صابری جهرمی»؛ رییس اداره نظارت بر خدمات عمومی، «محمدکاظم صالحی کیا»؛ مسوول کمیته نظارت بر خرید، «حمیدرضا بدیعی»؛ مسوول کمیته نظارت بر توزیع کالا و خدمات، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه را همراهی کردند.
نظر دهید