تماس تلفنی با کارکنان مبتلا به کرونا؛ زمینه ساز تکریم و امیدبخشی
تماس تلفنی با کارکنان مبتلا به کرونا؛ زمینه ساز تکریم و امیدبخشی
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: طبق بازخوردهای دریافتی، همین اقدام ساده برقراری تماس تلفنی از سوی دانشگاه، در احساس تکریم کارکنان و افزایش روحیه و امید آنها موثر بوده است.
دکتر«مهرداد شریفی» با اشاره به بیان برخی مشکلات معیشتی و مشکلات ناشی از ابتلای خانوادگی از سوی بخش اندکی از کارکنان مبتلا به کرونا، افزود: امید است پس از تصویب شیوه نامه جدید رفاهی کارکنان در هیات رییسه دانشگاه، بتوانیم حمایت های رفاهی مناسب تری را در پیش داشته باشیم.
او توضیح داد: اداره رفاه کارکنان دانشگاه در سه ماه گذشته، تعداد 700 تماس تلفنی با کارکنان مبتلا به کرونا برقرار کرد و پیش از آن هم این برنامه از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان پیگیری می شد./ی، حسن شاهی
نظر دهید