• 1401/03/18
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سال 1400 انجام شد؛

صرفه جویی بیش از نیم میلیارد تومانی با الکترونیکی شدن فرآیندها در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

صرفه جویی بیش از نیم میلیارد تومانی با الکترونیکی شدن فرآیندها در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از صرفه جویی بیش از نیم میلیارد تومانی، با الکترونیکی شدن فرآیندهای امضاء و تایید احکام در سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» ضمن اشاره به بررسی و صدور احکام مهم کارکنان از جمله حکم استخدام پیمانی، تغییر عنوان و انتقال در ستاد دانشگاه گفت: با توجه به تاخیر چند ماهه روند بررسی و تایید احکام در سال های گذشته و همچنین چالش های مربوط به همکاران شاغل در منابع انسانی واحدهای محیطی و کارکنان ذینفع، راهکارهای عملیاتی برای بهبود فرآیندها مورد ارزیابی قرار گرفت.

او افزود: به دلیل چالش های ذکر شده، پس از برگزاری نشست های متعدد با حضور کارشناسان و فراهم شدن زیرساخت های لازم در سامانه الکترونیکی «رشد»، دو واحد از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شدند که سرانجام پس از رفع نواقص موجود، بخشنامه الکترونیکی شدن امضاء و تایید احکام، صادر و در تمامی مراکز تحت پوشش این دانشگاه اجرایی شد.

دکتر هاشمی اصل از مزایای مهم این اقدام به کاهش چشمگیر ماموریت کارشناسان منابع انسانی، کاهش زمان بررسی و تایید احکام از یک ماه به کمتر از یک هفته، کاهش فضای فیزیکی و نیروی انسانی برای بایگانی احکام و رفع نیاز به استفاده از کاغذ در چاپ احکام اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: امید است بتوانیم در آینده ای نزدیک، شاهد الکترونیکی شدن هر چه بیشتر سایر فرایندهای موجود، با هدف صرفه جویی در هزینه، زمان و سایر منابع باشیم./ع.حکیم زاده

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبری : 61703
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست