• 1399/11/25
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

3 ابقا در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

3 ابقا در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، طی احکامی جداگانه، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری، مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه را ابقاء کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «علی اکبری» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «سالار خواجه پور» را در سمت خود به عنوان مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، دکتر «نرجس السادات نسبی» را در سمت خود به عنوان مدیر توسعه سازمان و تحول اداری و «حجت اله رفعت جو» را در سمت خود به عنوان مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه ابقاء کرد.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ابقا شد

متن حکم دکتر «علی اکبری» خطاب به دکتر «خواجه پور» بدین شرح است:

نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ابقاء می گردید.امید است با بهره گیری از توان علمی و امکانات موجود با نظارت مستمر بر طرح های عمرانی شاهد پیگیری دقیق امور اجرایی آن مدیریت باشیم.

اهم انتظارات این معاونت به شرح ذیل می باشد:

1- بررسی طرح های عمرانی و پیشنهادات واحد های دانشگاه برای توسعه واحد ها

2- انجام نظارت مستمر بر روند اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه با تهیه و تنظیم و اجرای برنامه ها و طرح ها در زمینه کاهش هزینه های ساختمانی،تاسیساتی و تجهیزاتی با رویکرد افزایش بازدهی و بهره وری در قالب موافقتنامه های ملی، استانی و داخلی

3- برنامه ریزی، نظارت و اجرای امور مربوط به تعمیرات و نگهداری ابنیه، تاسیسات و تجهیزات واحدهای مختلف دانشگاه در راستای کاهش هزینه ها و بهره وری مناسب

4- پیش بینی و پیشنهاد اعتبار و پرسنل مورد نیاز در فعالیتهای مختلف تعمیراتی و تاسیساتی بر اساس شاخص های سالانه

5- ارتباط مستمر با مدیریت منابع فیزیکی وزارت متبوع و معاونت عمرانی و دفتر فنی استانداری و هماهنگی لازم در رابطه با اجرای پروژه ها

6- ساماندهی امورات فنی-عمرانی دانشکده ها، شبکه های بهداشت و درمان و مراکز آموزشی درمانی

7- برنامه ریزی جهت توانمندسازی نیروی انسانی فنی –مهندسی در واحدهای فنی دانشگاه و استفاده از کارشناسان فنی زبده

8- نظارت دقیق بر اجرای تشریفات قانونی در قراردادها، مناقصات پروژه های عمرانی

9- تعامل و همکاری با معاونت های دانشگاه و مشارکت فعال در پیگیری پروژه های مربوطه

10- برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های تحول سلامت و هتلینگ بیمارستان ها و ارائه گزارش مستمر به دبیرخانه تحول سلامت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

11- برنامه ریزی و نظارت دقیق بر پروژه های بهداشتی و پیگیری مستمر تفاهم نامه سه گانه

12- برنامه ریزی اجرای نظام سطح بندی خدمات فنی-مهندسی در سطح دانشگاه و تفویض اختیار به واحد های محیطی مبتنی بر این سطح بندی

13- پیگیری و برنامه ریزی دقیق در اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه

توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دکتر علی اکبری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ابقاء شد

در متن حکم دکتر «علی اکبری» خطاب به دکتر «نرجس السادات نسبی» آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ابقاء می گردید. امید است با بهره گیری از توان علمی و امکانات موجود و خرد جمعی با نظارت مستمر شاهد پیشرفت در امور اجرایی مجموعه تحت مدیریت سرکار عالی باشیم.

اهم انتظارات این معاونت به شرح ذیل می باشد:

1- مشارکت در تدوین برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی معاونت توسعه دانشگاه

2- تنظیم و پیشنهاد ساز و کارها و تدابیر لازم به منظور حسن اجرای سیاست ها و برنامه های تحول اداری

3- بررسی، بازنگری، مطالعه و طراحی تشکیلات و قالب سازمانی مناسب و بهبود ساختار سازمانی

4- انجام بررسی های لازم به منظور بهینه سازی ساختار،‌ ترکیب و توزیع نیروی انسانی و ارائه پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و کمیسیون تحول اداری سازمان

5- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان

6- مشارکت در استقرار مدیریت دانش و یادگیری سازمان در سطوح مختلف دانشگاه

7- انجام امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان و ارائه برنامه جامع تحول اداری برمبنای پیشنهادات دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری و برآورد و پیشنهاد بودجه و اعتبارات لازم

8- انجام مطالعات و بررسی های لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری در سطح سازمان و ارزیابی مستمر چگونگی و عملکرد چرخه و ارائه راه حل های اصلاحی

9- ارتقای نظام سلامت اداری

10- تقویت نظام جامع مدیریت عملکرد سازمان در حوزه شاخصهای عمومی و اختصاصی

11- تلاش در جهت استقرار مدیریت کیفیت در دانشگاه و ارائه الگوهای مدیریت کیفیت برای واحد های تابعه

دکتر علی اکبری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه ابقاء شد

متن حکم دکتر «علی اکبری» خطاب به «حجت اله رفعت جو» بدین شرح است:

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد، سوابق و توانمندی های علمی و اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه ابقاء می گردید. امید است با نوآوری ، تلاش و توکل به پروردگار توانا و همدلی و همراهی کارکنان آن مدیریت، شاهد ترقی و شکوفایی مجموعه مدیریت برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشیم.

اهم انتظارات این معاونت به شرح زیر می باشد:

1. تهیه وتنظیم موافقتنامه های بودجه تفصیلی ،پیشنهادی ، اصلاحیه بودجه

2. پیگیری تخصیص و اعتبارات ردیفهای متمرکز و سایر منابع از سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت متبوع و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

3. تخصیص درآمد اختصاصی در قالب برنامه و فصل در جهت جبران کسری اعتبارات دانشگاه

4. بررسی وتجزیه وتحلیل وکنترل نحوه هزینه اعتبارات تخصیص یافته

5. کنترل هزینه های انجام شده از محل اعتبارات ردیفهای متمرکز و مطابقت آن با موافقتنامه های مربوطه

6. جمع آوری اطلاعات لازم از واحد های تابعه در راستای تخصیص بهینه اعتبارات

7. شرکت در جلسات وکمیسیونهای مختلف سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت متبوع و ... در جهت بررسی اعتبارات مورد نیاز دانشگاه ودفاع از بودجه های تفصیلی ، پیشنهادی و اصلاحی در مراجع ذیربط

8. تهیه، تنظیم و مبادله موافقتنامه های جاری، طرح تملک دارائی های سرمایه ای

9. پیگیری جدی اعتبارات عمرانی و تخصیص این اعتبارات

دکتر علی اکبری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبری : 37046
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست