3 ابقا در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
3 ابقا در معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، طی احکامی جداگانه، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، مدیر توسعه سازمان و تحول اداری، مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه را ابقاء کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «علی اکبری» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «سالار خواجه پور» را در سمت خود به عنوان مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، دکتر «نرجس السادات نسبی» را در سمت خود به عنوان مدیر توسعه سازمان و تحول اداری و «حجت اله رفعت جو» را در سمت خود به عنوان مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه ابقاء کرد.
مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ابقا شد
متن حکم دکتر «علی اکبری» خطاب به دکتر «خواجه پور» بدین شرح است:
نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه ابقاء می گردید.امید است با بهره گیری از توان علمی و امکانات موجود با نظارت مستمر بر طرح های عمرانی شاهد پیگیری دقیق امور اجرایی آن مدیریت باشیم.
اهم انتظارات این معاونت به شرح ذیل می باشد:
1- بررسی طرح های عمرانی و پیشنهادات واحد های دانشگاه برای توسعه واحد ها
2- انجام نظارت مستمر بر روند اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه با تهیه و تنظیم و اجرای برنامه ها و طرح ها در زمینه کاهش هزینه های ساختمانی،تاسیساتی و تجهیزاتی با رویکرد افزایش بازدهی و بهره وری در قالب موافقتنامه های ملی، استانی و داخلی
3- برنامه ریزی، نظارت و اجرای امور مربوط به تعمیرات و نگهداری ابنیه، تاسیسات و تجهیزات واحدهای مختلف دانشگاه در راستای کاهش هزینه ها و بهره وری مناسب
4- پیش بینی و پیشنهاد اعتبار و پرسنل مورد نیاز در فعالیتهای مختلف تعمیراتی و تاسیساتی بر اساس شاخص های سالانه
5- ارتباط مستمر با مدیریت منابع فیزیکی وزارت متبوع و معاونت عمرانی و دفتر فنی استانداری و هماهنگی لازم در رابطه با اجرای پروژه ها
6- ساماندهی امورات فنی-عمرانی دانشکده ها، شبکه های بهداشت و درمان و مراکز آموزشی درمانی
7- برنامه ریزی جهت توانمندسازی نیروی انسانی فنی –مهندسی در واحدهای فنی دانشگاه و استفاده از کارشناسان فنی زبده
8- نظارت دقیق بر اجرای تشریفات قانونی در قراردادها، مناقصات پروژه های عمرانی
9- تعامل و همکاری با معاونت های دانشگاه و مشارکت فعال در پیگیری پروژه های مربوطه
10- برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های تحول سلامت و هتلینگ بیمارستان ها و ارائه گزارش مستمر به دبیرخانه تحول سلامت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
11- برنامه ریزی و نظارت دقیق بر پروژه های بهداشتی و پیگیری مستمر تفاهم نامه سه گانه
12- برنامه ریزی اجرای نظام سطح بندی خدمات فنی-مهندسی در سطح دانشگاه و تفویض اختیار به واحد های محیطی مبتنی بر این سطح بندی
13- پیگیری و برنامه ریزی دقیق در اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.
دکتر علی اکبری
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ابقاء شد
در متن حکم دکتر «علی اکبری» خطاب به دکتر «نرجس السادات نسبی» آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و تجارب سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ابقاء می گردید. امید است با بهره گیری از توان علمی و امکانات موجود و خرد جمعی با نظارت مستمر شاهد پیشرفت در امور اجرایی مجموعه تحت مدیریت سرکار عالی باشیم.
اهم انتظارات این معاونت به شرح ذیل می باشد:
1- مشارکت در تدوین برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی معاونت توسعه دانشگاه
2- تنظیم و پیشنهاد ساز و کارها و تدابیر لازم به منظور حسن اجرای سیاست ها و برنامه های تحول اداری
3- بررسی، بازنگری، مطالعه و طراحی تشکیلات و قالب سازمانی مناسب و بهبود ساختار سازمانی
4- انجام بررسی های لازم به منظور بهینه سازی ساختار، ترکیب و توزیع نیروی انسانی و ارائه پیشنهادهای لازم به معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و کمیسیون تحول اداری سازمان
5- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان
6- مشارکت در استقرار مدیریت دانش و یادگیری سازمان در سطوح مختلف دانشگاه
7- انجام امور دبیرخانه کمیسیون تحول اداری سازمان و ارائه برنامه جامع تحول اداری برمبنای پیشنهادات دریافتی از کمیته های تخصصی زیر نظر کمیسیون تحول اداری و برآورد و پیشنهاد بودجه و اعتبارات لازم
8- انجام مطالعات و بررسی های لازم به منظور استقرار چرخه مدیریت بهره وری در سطح سازمان و ارزیابی مستمر چگونگی و عملکرد چرخه و ارائه راه حل های اصلاحی
9- ارتقای نظام سلامت اداری
10- تقویت نظام جامع مدیریت عملکرد سازمان در حوزه شاخصهای عمومی و اختصاصی
11- تلاش در جهت استقرار مدیریت کیفیت در دانشگاه و ارائه الگوهای مدیریت کیفیت برای واحد های تابعه
دکتر علی اکبری
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه ابقاء شد
متن حکم دکتر «علی اکبری» خطاب به «حجت اله رفعت جو» بدین شرح است:
با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد، سوابق و توانمندی های علمی و اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه ابقاء می گردید. امید است با نوآوری ، تلاش و توکل به پروردگار توانا و همدلی و همراهی کارکنان آن مدیریت، شاهد ترقی و شکوفایی مجموعه مدیریت برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشیم.
اهم انتظارات این معاونت به شرح زیر می باشد:
1. تهیه وتنظیم موافقتنامه های بودجه تفصیلی ،پیشنهادی ، اصلاحیه بودجه
2. پیگیری تخصیص و اعتبارات ردیفهای متمرکز و سایر منابع از سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت متبوع و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
3. تخصیص درآمد اختصاصی در قالب برنامه و فصل در جهت جبران کسری اعتبارات دانشگاه
4. بررسی وتجزیه وتحلیل وکنترل نحوه هزینه اعتبارات تخصیص یافته
5. کنترل هزینه های انجام شده از محل اعتبارات ردیفهای متمرکز و مطابقت آن با موافقتنامه های مربوطه
6. جمع آوری اطلاعات لازم از واحد های تابعه در راستای تخصیص بهینه اعتبارات
7. شرکت در جلسات وکمیسیونهای مختلف سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت متبوع و ... در جهت بررسی اعتبارات مورد نیاز دانشگاه ودفاع از بودجه های تفصیلی ، پیشنهادی و اصلاحی در مراجع ذیربط
8. تهیه، تنظیم و مبادله موافقتنامه های جاری، طرح تملک دارائی های سرمایه ای
9. پیگیری جدی اعتبارات عمرانی و تخصیص این اعتبارات
دکتر علی اکبری
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز