• 1400/06/07
  • - تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

3 آیین نامه اجرایی خرید کالا، خرید خدمت و فروش کالا و اموال منقول، تدوین و ابلاغ شد

3 آیین نامه اجرایی خرید کالا، خرید خدمت و فروش کالا و اموال منقول، تدوین و ابلاغ شد

برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سه آیین نامه اجرایی مرتبط با خرید کالا، خرید خدمت در قالب قرارداد و فروش کالا و اموال منقول و فرایندهای مرتبط با رویکرد تمرکز زدایی، به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی و با همکاری مدیریت های محیطی و ستادی مرتبط، تدوین و به مراکز زیرمجموعه ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در رابطه با این آیین نامه ها، هدف از این اقدام را شفاف سازی فرایندهای منطبق با بندهای قانونی آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه با نگرش تمرکز زدایی و استقلال بیشتر به واحدهای محیطی عنوان کرد.

دکتر «علی اکبری» کاهش بروکراسی اداری را از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و افزود: با توجه به تدوین و ابلاغ آئین نامه های یاد شده، تمامی فرآیندها، شفاف سازی و واحدها می‌توانند بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی مشخص شده در بخشنامه اقدام کنند.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه نیز عنوان کرد: در آیین نامه خرید خدمت در قالب قرارداد، تلاش شده با حفظ رویکرد تمرکززدایی، برون سپاری فعالیت ها به بخش خصوصی طبق قوانین و مقررات موجود و با استفاده از سامانه امور قراردادها اقدام شود.

مهندس «علیرضا قاسمی» افزود: در آیین نامه فروش کالا و اموال منقول نیز با همکاری مدیریت امور مالی دانشگاه و از طریق ظرفیت های قانونی، نسبت به شناسایی و رفع چالش های موجود در فرایندهای مرتبط، اقدام و راهکارهای لازم در خصوص اجرای بهینه فعالیت ها ارائه شده است.

او یادآور شد: آئین نامه های یادشده با هم اندیشی و همکاری چندین ماهه کارشناسان این مدیریت و با استفاده از تجارب پیشین تدوین شده که امید است در راستای بهبود فرایندهای تعریف شده در امور یاد شده کارآمد باشد./ع.حکیم زاده

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبری : 46022
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست