• 1400/09/28
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جدیدترین آیین نامه اجرایی امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتشار یافت

جدیدترین آیین نامه اجرایی امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتشار یافت

به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همفکری دیگر مدیران ستادی و محیطی دانشگاه، جدیدترین آیین نامه اجرایی امور پشتیبانی انتشار یافت.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه این اقدام را تلاشی در راستای تشریح و شفاف سازی فرایندهای جاری امور چهارگانه برون سپاری شامل خرید خدمات، خرید کالا و خدمات، نگهداشت اموال منقول و فروش آنها، همچنین پرداخت کمک هزینه غذا عنوان کرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: این آیین نامه جدید به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همفکری دیگر مدیران ستادی و محیطی دانشگاه در چهار بخش به مرحله چاپ رسیده و در اختیار واحدهای زیرمجموعه دانشگاه قرار گرفته است.

دکتر هاشمی اصل ادامه داد: این آیین‌ نامه فرآیندهای جاری امور چهارگانه را شفاف‌ سازی کرده و در خصوص روش‌ های جاری کار با رویکرد تمرکز زدایی و اختیار آگاهانه و لازم به مراکز عملیاتی و محیطی دانشگاه، سبب تسهیل در امور و کاهش زمان بروکراسی کار نیز می شود.

مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه نیز در رابطه با بخش های مختلف این آیین نامه به مواردی نظیر برون سپاری خرید خدمات به مراکز تا سقف معاملات متوسط و با تعریف فرایندهای شفاف قانونی اشاره کرد و گفت: در فصل مربوط به بخشنامه خرید کالا و خدمات نیز شیوه انجام معاملات کوچک، متوسط و بزرگ با تفویض اختیارات لازم و قانونی به مراکز زیرمجموعه دانشگاه ارایه شده است.

مهندس «علیرضا قاسمی» با بیان اینکه بخشنامه چگونگی نگهداشت اموال منقول و فروش آنها نیز بخش دیگری از این آیین نامه با محوریت مضامینی مانند نگه داشتن اموال و کالا، تشخیص اموال مازاد و اسقاطی فروش خودرو و تهاتر و دیگر موارد موردنیاز است، افزود: همچنین در این آئین نامه به تفسیر تمام قواعد و ضوابط و شیوه انجام کار طرح تغذیه که پیش از یک سال از اجرای آن می ‌گذرد، پرداخته شده است.

او ابراز امیدواری کرد تا با انتشار این کتابچه که با هدف یکسان سازی فرآیندها و فعالیت ‌های مرتبط با موضوعات یاد شده و پس از طی مراحل کارشناسی و تبادل نظر با کارشناسان و مدیران تهیه شده و تمامی دستورالعمل های موجود و روش های انجام کار در امور به صورت جمع بندی و نهایی در آن مورد توجه قرار گرفته است، بتواند مورد استفاده تمام واحدهای زیرمجموعه دانشگاه قرار گیرد./ع.حکیم زاده

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبری : 52285
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست